Detektywi z Bitterlandii
1. idź szybko na Taras Zamkowy pogadać z Maxem
2. Zobacz przez teleskop:
3. Pogadaj jeszcze z Maxem i Ella, otrzymamy: kostium detektywistyczny, kamerę i łódź z balonami :)
4. Pogadaj z Maxem i wskocz z nim do tej łodzi, Ella jest zła z tego powodu :D
5. Pociągnij za czerwoną wajchę przy silniku na łodzi KILKA RAZY naciśnij.
6. lecimy:
7. Naciśnij na balony po rozmowie z Maxem.
8. Naciśnij na żagiel ten koło balonów.
9. Naciśnij na balony.
10. Naciśnij na prezent od Profesora.
11. Naciśnij na tą szpilkę :D hihi
12. Pomóź Maxowi wyjść naciskając na lódź
13. Pogadaj z Maxem.
14. Weź igłę od Maxa i ukuj niż przechodzącą Pandę, która niesie mąkę.
15. Podnieś to mąkę i naciśnij na siebie aby być podobnym do tamtych Pand.
16. Weź od przechodzących Pand worki.
17. Idziemy do Zamku Evrona.
18. Naciskamy na podświetlone worki.
19. Szybko naciskamy na kamerę. A o to fotka:
20. Naciskamy na linę, która spada z nieba :D
21. Ella nas uratowała:
22. Gadamy z Maxem.
23. Nagroda: Strój szpiegowski :)
Mój syn Jest Piratem
1. Idź na Karaibską Plażę pogadać z ośmiornicą.
2. Idź na Zamek do Wierzy pogadać z Kamarii
3. Idź na Karaibską Plażę pogadać z Ośmiornicą czy nazywa się Fred
4. Idź na Wulkan, naciśnij na Teleskop i naciśnij żółte światełko na dole z lewej strony wtedy wejdziesz do Lasu.
Las:
5. W Lesie pogadaj z synem Kamarii
6. Idź do restauracji i kliknij na kurczaka z frytkami. Restauracja jest w San Franpanfu
7. Idź do syna Kamarii który jest w Lesie, poprosi Cię abyś wrócił do niego jutro.
8. Na drugi dzień idź do Lasu pogadać z synem Kamarii.
9. Idź do Freda Ośmiornicy, który jest na Karaibskiej Plaży.
10. Idź do lasu i pogadaj z synem Kamerii.
11. Idź do Kalmarii w Wierzy na Zamku.
12. Idź do Starego Portu porozmawiać z Rybakiem.
13. Idź na Wulkan po klucz.
14. Idź daj klucz dla Rybaka w Starym Porcie.
15. Wróć na drugi dzień do Rybaka w Starym Porcie.
16. Idź po baniak z benzyną do Kiosku na Basenie.
17. Idź po dwóch dniach do pirata.
18. klikaj na motorówkę. Otworzy się mapa
19. Jesteś na plaży. Pogadaj z Williamem.
20. Klikaj na kamienie z literami w tej kolejności: W-I-L-L-I-A-M.
21. Porozmawiaj z Piratem i naciskaj wszystkie kokosy.
22. Pogadaj z Piratem i naciśnij wszystkie chodzące kraby.
23. Pogadaj z Williamem na drugiej wyspie, zaproponuje Tobie skarb lub wskazówka (Skarb - odznaka piracka. Wskazówka to kapelusz)
Wybrałem skarb a Ty?
24. Pogadaj jeszcze w Williamem aż zniknie. Koniec
Lenny I Penny
1. Idziemy na plaże Karaibską Plażę.
2. Pogadaj z Lenny.
3. Idź do Biblioteki jest w Mieście w Lodziarni. Pogadaj z Penny.
4. Idź do Lenny na Karaibskiej Plaży.
5. Idź do Penny w Bibliotece.
6. Idź do rybaka w Starym Porcie.
7. Idź do Penny w Bibliotece
8. Idź do Lenny na Karaibskiej Plaży.
9. Pogadaj jeszcze z Lenny, który zacznie śpiewać.
Szukanie Szefa Woobysiów
1. Idziemy do Klowna nad jeziorem i klikamy na niego.
2. Poprosi Ciebie o przyniesienie chusteczek, które znajdziesz w salonie piękności.
3. Przyjdź nad Jezioro i kliknij we wszystkie Woobisie, które płaczą, aż zrobią tylko smutne minki.
3a. Pogadaj z Klownem.
4. Idź do Kamarii i kliknij w jej klona przed wejściem do wieżyczki, ale uważaj bo jest trochę nie widoczna, potem idź do wierzy i pogadaj z niewidoczną Kamarii).
5. Idź do Pandabearda i pogadaj sobie z nim (jest w starym porcie w tawernie).
6. Przyjdź do Pandabearda jutro.
7. Porozmawiaj z Pandareardem, klucz znajduje się w jaskini w dżungli. Sam poszukaj dokładnie w którym tunelu.
8. Przynieś klucz Klonowi Kamarii i otworzy się skrzynia, trzeba obudzić Szefa Woobysiów. Pogadaj z Kamarii.
9. Idź do Kiosku na Basenie tam znajdziesz kawę. Zanieś ją Klonowi Kamarii.
10. Idź do tego DJ'a na dyskotece w zamku i pożyczcie jego nocny budzik co ciągle nosi i jak powie "Oszalałeś?" to nie przejmuj się tym tylko kliknij w strzałkę na dialogu i przynieście ten budzik dla Kamarii i Szef Woobysiów wstanie.
11. Idź nad Jezioro pogadać z Klaunem
12. Nagroda to Budzik DJ'a do powieszenia na ścianę w swojej chatce.
Magiczny Diament
1. Idziemy do pirata w starym porcie. On poprosi Cię o przyniesienie Niebieskiego pióra Beardy i kawałka bandaża, które jest w lesie na wulkanie.
2. Idziemy teraz poszukać łom, który jest w Starym porcie obok lunety.
3. Idziemy do pirata.
4. Schodzimy do piwnicy.
5. Porozmawiaj z mumią.
6. Idziemy po bandaż do kiosku na basenie.
7. Porozmawiaj z Gonzo, powie ci abyśmy przyszli jutro.
8. Na kolejny dzień idziemy do Gonzo po bandaż.
9. Teraz idziemy do mumii. Wychodzimy na chwilę i wracamy - musi się przebrać przecież :) wracamy do niej i gadamy z nią.
10. Udajemy się do nowego miejsca. (Jest nad tą Mumią)
11. Udajemy się do rybaka w Starym Porcie.
12. Idziemy do Tajemniczego Lasu po drzewo. Tajemniczy Las jest na Wulkanie w lunecie. I zanosimy je do Pirata w Starym Porcie.
13. Idziemy do Labolatorium Profesora tam jest scyzoryk.
14. Idziemy do Rybaka w Starym Porcie a on powie abyśmy przyszli jutro.
15. Wracamy do Rybaka na kolejny dzień.
16. Bierzemy pochodnie.
17. Idziemy do Mumii.
18. Idziemy do nowego miejsca (jest nad Mumią) - Zaświeć pochodnie przy wejściu.
19. Szukamy przejścia w labiryncie (trasa jest łatwa sam znajdziesz: prosto-w prawo-wchodzimy do drzwi-w prawo-znowu drzwi-w prawo-wchodzimy do drzwi)
20. Klikamy w takiej kolejności: Koło, Trójkąt, Kwadrat, Koło, Kwadrat
21. Przechodzimy przez most.
22. Idziemy dalej.
23. Wchodzimy na: niebieski-żółty-czerwony-żółty-niebieski-czerwony.
24. Idziemy do drzwi.
25. Dotykamy diamentu - zostaniemy zamrożeni na chwilę.
26. Idziemy do Kamarii i rozmawiamy z nią.
27. Idziemy na Wulkan po Wulkanowy Krzaczek.
28. Idziemy do Kamarii i gadamy z nią.
29. Czekamy jeden dzień
30. Kolejnego dnia idziemy do Kamarii porozmawiać z nią.
31. Dostajemy od niej rękawice.
32. Idziemy do Diamentu, bierzemy go i zanosimy do Kamarii.
33. I znowu czekamy jeden dzień.
34. Idziemy do Kamarii.
35. Idziemy do miejsca z Faridem.
36. Mówimy słowo 'LOVE' aby każdy się rozmroził.
37. Gadamy z Faridem.
38. Idziemy do Kamarii.
39. Idziemy do lodziarni po ciasteczko.
40. Idziemy do Labiryntu - tam gdzie schody.
41. Klikamy na papugę.
42. Idziemy do Wiliama (Stary Port w Tawernie).
43. Idziemy do Kamarii.
44. Wybieramy: pieniądze lub zniszczenie diamentu. (Wybrałem zniszczenie diamentu)
45. Znowu rozmawiamy z Kamarii.
46. Wrzucamy diament do lawy na Wulkanie.
47. Wracamy do Kamarii.
48. Nagrodą jest: Lodowy Strój.
49. Na drugi dzień wracamy do Sali gdzie był diament na Ślub Kamarii. KONIEC
Tajemniczy Telefon
1. Idź do Salonu piękności
2. Odbierz telefon
3. Weź walizkę
4. Idź do Kamarii na zamku po pyszne ciasteczka
5. Idziemy do Bruna w restauracji (San Franpanfu) - mąka jest na oknie
6. Idziemy do Kamarii na tarasie w zamku
7. Idziemy po cukier do Miasta i wchodzimy do lodziarni - cukier jest na stole przy maszynie do lodu.
8. Idziemy do Kamarii
9. Idziemy na chwilę do Dżungli i wracamy do Kamarii.
10. Idziemy do Stadniny Koni, aby zostawić tam walizkę przy znaku, który się pojawił i szybko uciekamy.
11. Wracamy do Stadniny Koni. Przy znaku zamiast walizki pojawiły się dziwne, okruchy, który zabieramy i idziemy, do Kamari.
12. Idziemy do profesora Bookworma po lupę(jest w dżungli w jaskini)
13. Wracamy do Kamarii
14. Idziemy do Stadniny Koni zobaczyć z bliska okruchy - po otworzeniu się nowego okienka naciskamy na niebieski materiał
15. Wracamy do Kamarii
16. Jutro poszukamy nowych okruchów na Panfu
17. Idziemy do Kamarii
18. Idziemy poszukać kolejne okruchy na Panfu - jest w dżungli
19. Zanosimy rudy włos do kamrii
20. Jutro poszukamy kolejne ślady
21. Idziemy poszukać kolejnych okruszków - jest w Starym Porcie
22. Zanosimy marchewkę dla Kamarii
23. Na kolejny dzień idziemy poszukać kolejnych śladów jest w Mieście
24. Zanosimy kartkę papieru na, którym jest rysunek igloo do Kamrii
25. W okienku czatu wpisujemy imię: CARL
26. Idziemy do Biblioteki, która jest w Mieście w Lodziarni aby porozmawiać z Carlem
27. Otrzymamy od Carla wspaniały strój detektywa
Uratuj Pokopetsy!
1. Wchodzimy na mapę i klikamy na samolot
2. Wchodzimy do samolotu
3. Idziemy do Kamari w wierzy na Zamku
4. Wracamy do samolotu
5. Idziemy po kwiat tęczowej rośliny, garść gwiezdnych ziół i szklankę śliny ropuchy.
6. Idzimy po ślinę ropuchy, która jest w lesie (Wulkan > luneta i żółte światełko - tak wchodzisz do lasu) Musimy nacisnąć na ropuche i trzymać aż się napełni do pełna.
7. Idziemy do Samolotu zanieść ślinę Kamari
8. Idziemy na Plażę po gwizdne zioła (rośnie obok latarni)
9. Wracamy do Kamari w samolocie
10. Idziemy na Karaibską plażę po tęczowy kwiat
11. Zanosimy kwiat Kamari w samolocie
12. Wracamy do Kamari jutro
13. Na drugi dzień idziemy do Kamari na Zamku
14. Zanosimy Eliksir do wypicia Eloise w samolocie
15. Idziemy po nożyczki do krawcowej Lili w Salonie Spa
16. Zanosimy je do samolotu do Elojse
17. Odnosimy nożyczki do Lili i wracamy do Elojse
18. Zagadka z lewej strony
odpowiedź:
Plaża F
Zagadka z prawej strony
odpowiedź: Jeżyk
19. Idziemy do Bruno po frytki z papryczką chilli, który jest w San Franpanfu w resturacji
20. Idziemy na wulkan po roślnę Chilli
21. Wracamy do Bruno w restauracji w San Franpanfu
22. Idziemy do profesora Bookworma i dajemy mu roślnę (jest w jaskini w dżungli). Czekamy jeden dzień.
23. Wracamy do profesora na drugi dzień
24. Zanosimy papryczki do Bruno w restauracji w San Franpanfu
25. Wracamy do Bruna na drugi dzień po frytki z Chilli
26. Musimy rozwiązać zagadkę, która jest pod przykrywką na ser.
odpowiedź na zagadkę to 5 świeczek.
27. Frytki od Bruna zanosimy do Eloise w samolocie
28. Frytki dajemy Pokopetsom
29. Idziemy do Obory tam będą czekać na nas Pokopetsy i Eloise
30. Otrzymujemy Kupon, dzięki ktoremu otrzymasz Pokopetsa za jakiś czas
31. Pogadaj jeszcze z Eliise i potem idź do Samolotu
32. Pogadaj z Eloise, dostaniesz śrubę i wkładamy ją do silnika, który jest z tyłu samolotu
33. Pogadaj z Eloise
34. Wchodzimy do niego zobaczyć czy jest Bonez (jak nie możesz nacisnąć przycisku to idź do Dżungli i potem znowu wróć do samolotu)
35. Wciskamy szybko czerwony guzik
36. Koniec :)